Tatoo

Jag har funderat på det ett tag nu, och jag vill verkligen tatuera mig men vet inte hur. Ville ju pierca tungan för nått år sen, eller ja det vill jag fortfarande men är lixom inte helt 100 därför har det aldrig blivit av. Jag får pierca tungan och/eller navlen och tatuera mig om jag gör något fint, det sa mamma förut iallafall så det är väl nått man får tänka på. Vill ha nått litet som symboliserar något!

Men iallafall så var det ju skola idag, usch och fy. Skit jobbigt kunde inte fokusera mig på någonting, och var super trött. Sen åkte jag till stallet och red ut på wiktor. Han var en stjärna idag, super fin lite tittig ibland men höll fötterna på marken. Han varmen studsa, skutta, stegra eller sparka vilket verkar vara något han är bra på. Men idag så är jag stolt över honom. Sen så pussade jag lite på min Lukas som fortfarande e skolös.. Stackarn han har det jätte tråkigt nu för tiden, han står ensam i en liten hage och blir inte riden. Ska dit på torsdag igen, får se vad som händer då om det bara blir massor av gos då med..

en bild från samma pass som den hanna la upp i tidigare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0