Today


Två bilder från idag. Gick inte särskilt bra med varken Massa eller Sigge. Hade jag varit smart hade jag ridit Sigge först med alla andra då han inte känner sig ensam och bråkar inte. Massa borde jag ridit när jag var själv på volten då hon blev ganska stressad av alla hästar.
Kameran strejkade lite (okej inställningarna var väll inte riktigt top notch om man säger så) Kollade inte igenom dom så noga så ja...
Sigge var pain in the ass och Massa vägrade samarbeta. För att sedan göra det ännu värre så blev hon skrämd av Olle i början av ridpasset då han var väldigt taggad och typ rusade i full galopp mot Massa.
Efter det var hon typ rädd för Olle. Hon lugnade sig efter en stund men höll på att fjanta sig ett bra tag.
Såhär såg det ut när hon blev rädd. Man kände verkligen hur baken åkte in under henne och hon typ försökte kasta sig framåt. Smart häst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0