Too bad

Blev riktigt dålig uppdatering igår då jag direkt efter att vi kom hem från mormor så åkte jag hem till en kompis. Vi var några stycken som umgicks ett tag och några som sov över.
Imorse åkte jag hem och har typ chillat hela dagen. Tittat på Heartland och ätit typ :P
Men det är skönt! Har haft mycket att göra dom senaste dagarna så skönt med en "ledig" dag. Imorgon är det bara att ta nya tag för då har jag både Sigge och Massa.
Tyvärr var vi tvungna att skjuta upp fotograferingen med min kompis till nästa helg men min syster var så snäll och ställer upp imorgon så det blir förhoppningsvis både foton och film ;)
Nu ska jag fortsätta att titta på Heartland ;D


Introt på Heartland, sämst kvalité men w/e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0