Wiktor igår 29dec

Igår precis när jag skulle åka till stallet runt 2 så smsade charlotte och frågade om jag kunde ta wiktor för hon verkligen inte han åka till stallet. Så Jag och Hanna red till sandateg wiktor skötte sig bra han var bara lite pigg! Men sen påvägen tillbaka till stallet från sandtaget  då vi skulle gå över stora vägen, det kommer massor av bilar och en buss. Då börjar wiktor stegra och slänga sig i stegringerna ut i vägen och åt sidor och grejer. Men sen gick det bra och vi kom över vägen.

När jag kom tillbaka till stallet så såg jag att han hade tappat en sko. Då har hovslagarn varit där och skott på den idag, och jag pratade med honom innan nyår och Lina igår om att lukas behövdes sko. Men är fortfarande sko lös... Blir så irriterad.

Wiktor i sommras. Jag och patricia har honom i två veckor från och med söndag! inte mycket häst vila för mig, har ju Lukas också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0