240cm

Har nyss möblerat om mitt rum, fixat dubbelsäng. Galet najs!

Men gårdagen spenderade jag först i skolan, sedan åkte jag till stallet och red ut en tur med mikaela. Bara busade runt. Sen tog jag bussen till brunn och mötte mamma så åkte vi hem, käkade middag. Sen åkte jag på Bio med min syster och hennes pojkvänn, såg en Gång i phuket eller vad den nu heter! Den var bra, kom hem klockan 11 duchade och så sen var jag helt slut och gick och la mig, med tanke på att jag är ganska sjuk..

Sen vaknade jag idag och kom på att det var NO nationella som inte gick så jätte bra, Biologi.. Menmen, och idag har jag bara tagit det lugnt och städat mitt rum och så där!

Fan va sjuk hoppsits jag har ibland.. Men jag är så galet hoppsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0