Barbacka

Ligger i sängen nu och ska sova alldeles strax.
Imorse vaknade jag typ 11, åkte ut till stallet runt 1. Fixade allt och red sedan ut barbacka med Tessan och Golden, dock så var hon väldigt sjuk så hon vände hem efter en liten stund.
Jag fortsatte ett tag till, ganska mycket trav och galopp då hon var redigt pigg.
Hon var ganska jobbig i början men blev finare när vi arbetat en stund.

Kom tillbaka till stallet och åkte med Pia hem. Tog det lugnt ett tag innan jag drog hem till Johan där vi var några stycken som skulle titta på skräckfilm.
Dock var filmen ett riktigt jäkla skämt, satt och garvade fram tills att dom andra stängde av den och satte på Avatar ist.
Jag fick skjuts hem av en kompis efteråt så nu är jag hemma.
Ska ta och sova nu då jag ska upp tidigt imorn, ska ju följa med som hästskötare på tävling imorn ;)

Bra bild på Olle och Fanny haha, men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0