Bläää

Är hemma nu, gick hem från skolan för jag mådde jätteilla och kände mig yr.
Men ingen vila för det, imorn är det Nationella i biologi så det är bara att sätta igång att plugga.
Tänkte bara att jag skulle uppdatera lite här, kom på imorse att jag inte skrev igår. Jag suger på att blogga haha :P
Var i skolan halva dagen igår, sen till sickla och åt lunch sedan tittade vi på The blind side. Den var ännu bättre än vad jag kom ihåg så det var jättekul!

Sen stannade jag och en kompis i sickla en stund, jag köpte ett par örhängen och en tröja. Är tveksam över tröjan, kanske lämnar tillbaka den...
Nej nu ska jag plugga och bli frisk! Imorn är det Nationella och jag ska sen ut till Soros :)

Bra fokus osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0