Frost

Blir ett snabbt inlägg då jag vill sova haha. En helt vanlig skoldag utan något speciellt.
Sedan vidare till stallet och red Massa, Fanny och Olle red med oss på banan. Fortfarande superbra underlag! :)
Fortsatte träna på skänkelvikningar och red ganska mycket på volter.
Massa e så fin just nu, lyckades få till en fin skrittpiruett oxå ;)
Fanny filmade en kortis oxå, kanske dyker upp här snart.
Gick super, sedan skrittade vi ut en bit på vägen innan vi fixade allt i stallet och åkte hem.

Här var det mys framför tvn med Ben and jerry. Himla trevligt!
Imorn blir det halv skoldag för jag ska in och äta lunch i stan med pappa innan jag drar till tandläkaren.
Sedan vidare till stallet, får se vad jag hittar på.

Här får ni två bilder från i söndags då jag kastade mig ut på morgonen för att fota frosten :)
Inte helt nöjd med fokusen på denna bild men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0