Hahah herregud...

Hahha herregud ibland orkar jag inte mig själv, jag är inna på vår blogg varje dag, läser inlägg och sådär och kollar runt.. Men varför jag inte bloggar vet jag inte. Men det får bli ändring på det nu om hanna ska orka ha kvar mig i bloggen!

Torsdag: I torsdag så följde kimberly och hennes lillasyster thea med mig till stallet. Mockade och fixade och sådär. Sen åkte vi till delcelius för att ta en fia, inte helt fel! För att sedan åka till brunn och kolla lite innebandy i väntan på bussen. Vi mötte Adrian, Wille, Albin och Moa där. Myspys så vi va med dom, killarna hade väldigt slapp träning så dom var med oss ganska mycket haha..
image description
Fredag:
Efterskolan åkte jag och mickis till stallet, mockade och sådär. Släppte även Lukas på ridbanan och jagade runt han lite så han fick springa av sig, gulle pojken! Sen åkte vi till nacka för att köpa vantar, kokos, smör och ett par byxor till mickis. Dock hittade jag inga vantar.. Sedan åkte vi hem till Carolina var barnvakt åt hennes kusin Siri, åt tacos och bakade kokostoppar, mums! Sen åkte jag hem :)
image description
Lördag: Började dagen med att vakna 5.30, för att 6.30 åka och hämta Kimberly och sen morgonfodra i stallet. När vi var klara med fodringen åkte kimberlu med mig hem och vi bara mös lite! Senare vid ett ungefär så åkte hon hem till moa och jag till stallet igen för att rida och fixa allting. Blev barbacka med hackamoret på ridbanan för att sadeln inte är tillbaka ännu och lina hade tagit hem dom andra tränset. Lukas skötte sig dock som en ängel och var super duktig, först tränade vi lite bommar sen galoppombyten över ett pytte kryss på mitten sedan bara en bom, och han skötte sig exemplariskt böt nästan varje gång!

Sen åkte jag hem till mickis där carolina också var så hade vi lite myskväll framför film i hennes husvagn och sov där!

Söndag: Vaknade idag hos mickis åt frukost och kollade på en till film. Åkte sen och hämtade tränsen och så sen åkte jag till stallet. Red ut med anna-lena och linda, mysig uteritt tog det ganska lugnt. Åkte hem träffade Adrian en snabbis i brunn, rökte en snabbis sen var vi inne hos han sen gick jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0