Hektisk dag

Idag har jag hunnit vara i 3 olika stall.
Började med att jag imorse fick ett sms från Veronica som frågade om jag ville gå ponnyridning med henne.
Alltid trevligt med lite extra cash så tackade ja och åkte ner till Nyckelviken där vi gick ponnyridning i lite mer en 2 timmar. Tjänade lite mer en 500 på det.

Sedan åkte vi till Lemshaga där Veronica hade några småponnyer att rida. Jag fick faktiskt rida en av dom, Lilla Gubben. En liten skimmel, c-ponny. Haha, kände mig något stor. Men dom är lite dumma på lektionerna med småbarnen så Veronica hjälper till att rida till dom.
Vem vet, kanske får följa med och hjälpa till ibland? ;)

Sedan fick jag skjuts av Veronicas mamma till Evlinge. Klockan gick fel i stallet så missade bussen.
Fixade allting i stallet och pussade lite på Massa som fick en välförkänt vilodag :)
Sedan åkte jag med Pia hem från stallet.

Kände mig längre än jag ser ut haha :)

Kommentarer
Postat av: Veronica V

Vet du, jag tror till och med att han är B-ponny... ;)

2012-03-05 @ 09:18:19
URL: http://vipratten.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0