Internett sammarbetar inte alltid.

Till min ursäkt för att jag inte skrev något igår kan jag säga att jag gjorde faktiskt det. Men sen dog mitt internett så inlägget försvann och publicerades aldrig..  Så jag får ta om det nu.
Åkte till stallet igår med Ann-sofie(min moster) och Mamma, Jag red med dom och dom prommenerade, för jag tänkte ändå ta det väldigt lugnt. Så skrittade runt sjörundan, han va ganska fin idag iallafall, sammarbetade lite. Sen tänkte jag hoppa lite men underlaget var inte helt 100, tog tre språng typ för att mamma hade med sig kameran, dock blev Lukas väldigt seg, och mamma filmar inte så bra. Det bästa språnget fick hon inte ens med, utan hon står och filmar efter hindret.. Men får försöka igen någon annan gång! Sen tog vi en härlig fika på Delcelius, gott var det.
Idag är det sista dagen på lovet, planerar att städa lite i mitt rum, sen ska jag också till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0