Jag bloggar på här...

Känns lite tomt när Fanny inte uppdaterar så mycket men jag kämpar på här.

Blev en ganska trevlig dag, det var en väldigt lugn tävingsplats så ingen speciell stress. Vi kom iväg i bra tid och har faktiskt inte haft bråttom på hela dagen.
Var i stallet i god tid. Så hade inget att göra vilket ledde till att jag mockade Goldens och Massas box. Fixade även hö och kraft till Massa.
Kände mig lite snäll haha.

Sen drog vi till tävlingen, Fanny startade vid kl 5, 90 cm. Det gick lite långsamt på banan men annars bra, fick ett pet i grundomgången så inte vidare till omhoppningen.
Sen startade hon lite senare 1 m som var ihopslagen med 1,10 så var lite blandad höjd där.
Då fick hon upp tempot lite bättre men petade ett hinder även där oxå i grundomgången.
Men tycker dom var jätteduktiga!

Innan första starten :)
1 m, eller ja hästen hoppar typ 1,20 men men ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny Björkman Sjölund

Tack så jättemycket för hjälpen Hanna. Du är guldvärd! :D

2012-03-18 @ 22:45:02
URL: http://fannybjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0