Mitt i natten, chillar med min snarkande katt!

Igår så åkte jag in till nacka med mickis, köpte lite smink osv, två blusar och en väska. Kändes jätte bra och jag är nöjd med köpen. Efteråt åkte jag till Lukas och bara mockade och så med mamma och pappa!

Idag så åkte jag till stallet vid halv 12. Red ut i solen barbacka det var super mysigt, mötte också Hedda - Bambina och Veronica - Snuggles en snabbis, kändes otroligt skönt att möta några igenkända ansikten från min tid på Gurra! Dock hade snuggels inge brobbar bak så dom var tvugna och vända när det blev för mycket is. Men fick lite sällskap en liten bit, men ska rida med dom någon annan dag! Under passet så tyckte tydligen Lukas att vi behövde öva galoppombyten för varje gång jag smakade, la om min vikt, eller gav bytes skänkel. Ja då böt han galopp.. Förstod inte vad som hände då jag bara var på en raksträcka, menmen :D Han sparkade ju i visa byten men många var även heöt rena haha gulleponny!

När jag kom hem var jag så himla trött, däckade i soffan framför Taken, baksmällan 1 & 2, melodifestivalen och sen Green Street Hooligans som förövrigt är världens bästa film, med världens snyggaste skådespelare. Nu ligger jag i sängen och försöker hitta någon annan film att titta på!
Imorgon är det stallet som gäller igen, har lunchfodring också!
Dock är han inte så snygg längre märkte jag när jag sökte på honom på google, och det var inte många bilder från greenstreethooligans då han var som snyggast, menmen man tar vad man får, charlie hunnam :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0