Nationella och hela köret

Japp japp, nationella idag. Som gick helt okej. Dock var jag helt borta i huvudet efter en hel förmiddag med skrivande så var lite borta resten av dagen.
Haha, gillar att flera i stallet påpekade att jag var lite konstig.
Red ut på Soros, tänkte hoppa och busa i sommarhagen men det var inte så kul som jag trodde så var ute och galopperade lite runt kulla.

Soros var riktigt pigg och glad så var ganska mysigt :)
På fredag ska jag ta Sigge då Chatrine behövde hjälp och Massa på lördag.
Jenny ska desutom köpa en shettis som sällskapshäst till Massa när dom bor i småland. Penny heter hon och kommer i april till stallet. Ska då ta både Massa och Penny dom dagarna jag e i stallet.
Myyys.
Nej, nu är det sovdags :)
På tal om sjuk hoppsits Fanny haha. Är oxå hoppsugen, ett ordentligt hoppass i veckan skulle jag inte tacka nej till ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh titta, det är ju min underbara häst på bilden!! <3 <3

Tokaj <3 <3

2012-03-15 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0