Oplanerad bloggpaus...

Har ju inte skrivit ett ända inlägg sen torsdags, och det är faktiskt så att internettet hemma gick söder, men nu är det typ fixat!Så tänkte ta en liten "sammanfattning" om vad ni har missat :)

Fredag: I fredags så var det en vanlig dag i skolan bara. Skulle egentligen åka med mickis in till stan och fika en snabbis men det blev ändrade planer då vi insåg att vi inte skulle hinna för vi missade bussen och hon skulle möta sin pappa. Så jag gick hem i stället, pratade med Adrian en stund. Tog det bara lugnt och försökte få tiden att gå eftersom inte internettet funkade..

Lördag: I lördags åkte jag till stallet runt två, fixade och pysslade lite. För att sedan vid halv 4 ta in hästarna och fodra och så. När dom hade ätit upp red jag utt med Anna Lena - Skári, Linda - Ginger och Jakline (vet inte om hon hette så) - Lalla. Red barbacka för att sadeln är iväg på omstoppning och herregud var Lukas var galen. Vet inte hur länge sen det var jag satt på en så bockande häst, alltså med så grova bockningar. Förstår verkligen inte hur jag kunde sitta kvar, för det gjorde jag. Sen fick jag skjuts hem av Anna Lena.

Duchade och började kolla på melodifestivalen. Då mickis hörde av sig och sa att dom hade börjat gå mot mig och att jag skulle komma och möta dom i skogen och vara med dom. Vi hade då pratat om att kanske träffas på kvällen.. Men det var bara att stressa upp föna och platta håret, sminka sig och kläpåsig och sen börja traska för att möta hela gänget. Mickis, Carolina, Moa, Albin, Adrian och Wille! Var med dom, ute och busade och sådär. Sen slutade det med att jag och alla andra sov där. MYSIGT MYSIGT!

Söndag: Började med att vakna skit tidigt, somnade typ runt 5, vaknade typ 7. Men låg och mös i sängen. Sen vid 9 var många vakna och vi väckte dom sista för jag skulle iväg till stallet, hehe. Åkte till stallet fixade och så sen red jag ut med Mikaela - Eddie (från gustavsbergs stallet). Barbaka igen fast med pelham bettet eftersom han hade varit så knasig dan innan. Så red ut en stund tog det ganska lugnt, sen red vi också lite i ridhuset, eftersom vi har skaffat ridhuskort! Hoppade några skutt, och allt gick bra!

Måndag: Skola som vanlig, efter skolan åkte jag till nacka med Kimberly och myste. Kollade bara på lite kläder, sen vid klockan 6 insåg vi hur bråttom vi hade. Vi skulle till ösby halv 7 för att kimberly skulle ta ett gruppfoto med gymnastiken. Så vi skyndade oss dit hon tog kortet. Sen åkte vi till gurra och köpte lite godis, hehe och träffade Jesper en snabbis. Och nu är jag hemma!

Jag och finaste mickis!

Bjuder också på en gammal bild på mig och lukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0