Plugg plugg, massa plugg

Har nyss varit ute med hunden och håller på att fixa mat lite snabbt.
Mamma jobbar sent så e ensam. Går dock ingen nöd på mig, sitter och pluggar järnet ist.
Har franskaprov på torsdag så de e bara att plugga på.

Lyckades idag såga mig själv i fingret, inte så djupt som tur var. Väldigt smidigt sådär.
Har varit iväg och köpt födelsedagspresent till mor min som fyller år på torsdag. Kommer inte ens vara hemma då vilket jag tycker e tråkigt men ska laga middag till henne imorn iaf ;)
Ska hinna träna lite oxå ikväll innan jag går och lägger mig.

Juste ska ta hand om Prinsen under påsklovet (ännu ett lov där varje dag spenderas i stallet haha) Men kommer nog dra me mig Fanny ut nrä jag har två hästar så får hon göra mig sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0