Promenad i solen

Oj oj, bloggade inte igår och så hann jag inte imorse så kör på med ett inlägg om både gårdagen och vad jag gjort idag.
Igår kom jag till stallet och Massa var lite varm och gallig höger bak så skrittade ut kanske 40 min barbacka med Fanny och Olle.
Inget mer intressant än så.

Idag så var det bättre men tog bara en promenad. Hängde på Fanny och Olle när dom hoppade i sommarhagen. Jag och Massa byggde hinder. Eller jag bärde och fixade medans hon typ käka gräs.
Mockade duesutom ordentligt i hagen. Höll på i säkert 1 timme men kom endå inte så långt. Sjukt mycket skit!
Men man kom ju knappt upp till grinden när man hade lite skit i kärran för man halkade bara i leran.
Imorgon får vi se vad vi hittar på.
Kanske drar hem till en kompis ikväll. Får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0