Sunday

Oj oj, nu är klockan mycket och jag typ håller på att däcka.
Har tittat på The last song och gråtit lite, är en av dom där filmerna man inte kan titta på utan att gråta.
Gick upp imorse och fick som förra söndagen ett sms av Vernoica som frågade om jag vill jobba lite.
Så åkte med henne till Nyckis och gick ponnyridning.

Sedan hem till mamma, som skulle ut och övningsköra med min syster. Så fick skjuts till stallet hehe ;)
Tog in Massa på en gång för jag ville hinna ut när det fortfarande var ljust.
Skrittade ut i bara repgrimma. Massa var supermysig och tyckte det var kul att komma ut och röra på sig.
Fixade sen allt i stallet och åkte med Pia hem.
Ganska mysig dag :) Imorn ska det vara +10, sol och vi ska på skolbio och se en grym film!
The blind side heter den, riktigt bra film så kommer bli en superbra dag :)

Utsikten från Massas rygg idag.
Juste! Fick hem tjocktröjan idag, dock e den lite stor så ska skicka tillbaka den och ta en mindre storlek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0