Tänk så fel man kan ha..

Berättade ju igår om att jag fått ett sår på benen, pga att lukas halkade in i ett träd. Det låter nästan som jag fått kvisten rakt in i benet, men det blev alltså ett skrapsår bara. Fast idag har det varit värre, det var svullet inte mycket, men jag brukar inte bli svullen alls. Sen gör det ont lite hela tiden, jag är otroligt jätte öm och det gör väldigt ont när jag börjer på benet. Sen har jag även fått ett stort blåmärke runt det. Jag tyckte inte att det var någon fara, men när jag berättade för mamma sa hon att det kanske blivit infekterat eller så, eftersom jag inte tvättat såret. Att tvätta sår är något jag är otroligt dålig på, det gör jag aldrig. Utom på hästen förståss..  Men nu sitter jag på alsolsprit lösning på såret för att det ska bli rent och så för säkerhetsskull.

Har haft en mysig eftermiddag med yanelle, gick ut med hennes små vovvar och var bara hemma hos henne och myste lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0