The hunger games

Oj oj, ingen blogging igår. Aja baja ;)
Nej men gjorde inget vettigt igår direkt och hade faktiskt inte tid att blogga.
Först skola, sedan fort till stallet och fixa allt, hann inte rida i det fina vädret :(
Sedan hem och fira mamma, en dag för tidigt men ja nu fick det bli så.

Idag så var det nationella i NO, labben. Det gick faktiskt bra!
Sedan franskaprov som gick åt helvete (som vanligt haha, jag suger på franska)
Var på superbra humör hela dagen.
Sedan åkte jag med Veronica hem och tog det lugnt en stund innan vi drog till Sickla för att se förhandsvisningen av Hunger games :D
Åh den var så bra! Helt sjukt! Kanske ser den en gång till i helgen och en gång till nästa vecka haha... Jag är hopplös ;)
Åt så mycket naturgodis att jag nu mått illa i flera timmar. Får skylla mig själv hel enkelt.
Imorn ska jag rida, har Massa då Jenny är i småland. Ska bli fint väder så de ska bli mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0