Dressyr

Uppdaterade inte igår då jag helt enkelt inte hann, sen var jag så sjukt trött att jag bara gick och la mig.
Igår red jag på volten, tränade på skänkelvikningar i skritt och trav. Gick super faktiskt!
Massa var jättefin och jobbade på hur bra som helst :)
Underlaget på volten är sjukt bra just nu, vanligtvis så är det jättemjukt men nu har det frusit underst och ett tunt lager överst är som vanligt.

Idag red jag ut med två tjejer i stallet. Vi red karby och fortsatte sedan återvallsrundan.
Massa var ganska lugn faktiskt. Det blåste rätt mycket men hon var faktiskt lugnare än hon brukar. Har nog att göra med att hon får mindre kraft nu ;)
Vi stannade vid en åker och arbetade en liten stund på en volt.
Superfin idag med, fick några riktigt fina fattningar. Testade oxå att fatt från skritt. Behöver jobba lite mer på det men är överlag supernöjd.
Hon börjar bli en riktig derssyrhäst nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0